01 februari 2007

Bruden har kommit ut!

Som jag skrev i en kommentar - vi visste att hon var rolig, vi visste att hon var smart, och vi visste att hon kunde skriva. Men inte visste vi att hon var så snygg!

Jag tog en flatstafettpinne trots att jag är trist och stadgad och inte dejtar (så länge inte Isabella Rossellini ringer, för då kan man aldrig veta vad som händer).

4Debattinlägg:

Blogger hobbit tycker...

hej! jag har länkat till dej på min blogg. hoppas det är okej?

01 februari, 2007 20:42  
Blogger aequinoxia tycker...

Klart det är. Jag har gått igenom hela din länklista och tittar in med jämna mellanrum för att se om du har lagt till någon nu.

Jag ska länka till dig också - det är i planerna...

02 februari, 2007 08:23  
Anonymous Anonym tycker...

Vilken brud?

03 februari, 2007 13:33  
Blogger aequinoxia tycker...

Bruden som finns i min blogglista, Matilda.

Det är en tjej som har bloggat anonymt ett tag, och gjort det väldigt bra. Spekulationerna om hennes identitet flödade, och nu har hon ställt upp på en intervju i QX med namn och bild. Lite kul, bara, att se hur hon ser ut.

03 februari, 2007 19:29  

Skicka en kommentar

<< Home