10 januari 2007

Ojdå!

Det var då ett jädrans tjat om bebisar. Babies. Spädbarn. *garv* Har hon inget vettigt att blogga om? Jomenvisst. Eller nej. Det har jag väl aldrig haft.

Nåja. Hälften av fönstren (lite drygt) är utbytta. Vi har två kvar att byta, några att sätta in på nya ställen och några gamla att slå igen. Det ser dumt ut från utsidan eftersom de hänger utanpå, men det kan jag leva med. Ett tag, i alla fall. Det går framåt. Någon gång ska det till och med bli klart. Som jag längtar efter ett nytt badrum!

I natt har jag varit i Budapest och ätit glass med kolasås tillsammans med Annika Bryn. Tillbringar jag för mycket tid med att läsa bloggar, kanske?

Bebisagilityn är över, och det är dags att fundera över nästa kurs. Vad vill jag och Stinky göra? Agility? Spår? Sök? Egentligen vore det kanske på sin plats med en kurs i vardagslydnad, men...

3Debattinlägg:

Anonymous Anonym tycker...

Än har jag inte drömt om någon som bloggar, men det är väl bara en tidsfråga.

10 januari, 2007 11:43  
Blogger aequinoxia tycker...

Det händer mig emellanåt. Det låter lite sjukligt, men vadå? :-)

12 januari, 2007 08:46  
Anonymous Anonym tycker...

Låter trevligt! :-)

13 januari, 2007 13:13  

Skicka en kommentar

<< Home