21 november 2006

"Man behöver en slang eller spruta att suga upp den ädla vätskan i."

Det har hänt mig något underligt. Jag har för ungefär första gången i mitt liv träffat en man jag har blivit riktigt förtjust i. Nej, inte på *det* sättet! Men jag brukar vara ganska avståndstagande och ointresserad när det kommer till män. Vissa skulle sträcka sig så långt att kalla mig sexistisk. Den här killen däremot är snygg, smart, verbal, intressant och trevlig. Vart går mina tankar då? Jo, förstås... Vilken härlig unge vi hade kunnat få tillsammans! Är jag skadad på något vis? Vi skulle ju inte prata om det där nu. Vi skulle ju njuta av att vara vuxna och ofattiga. Resa och träna hund och leva livets glada dagar. Men den här mannen talar till mina hormoner som ingen före honom.

Oavsett vad mitt inre säger så är det inte läge just nu, men om och när det blir det? Hur gör man då? Ringer någon man knappt känner och säger...? Vad? Ursäkta, men har du några spermier att dela med dig av?

7Debattinlägg:

Blogger crrly tycker...

Haha! :) Why not?! Den ultimata bekräftelsen? ;)


Påminner väldigt mycket om Lodalens "Trekant" ju.

21 november, 2006 13:24  
Blogger aequinoxia tycker...

Det är det kanske.

Jag var inte så förtjust i "Trekant", så jag har bara läst den två gånger och kan inte riktigt uttala mig. Smulklubben var bättre, tyckte jag...

21 november, 2006 13:36  
Blogger crrly tycker...

"så jag har bara läst den två gånger"?! :) Haha. Böcker jag inte gillar läser jag kanske inte ens för det första ut (fy mig), men framför allt läser man väl inte om dem?! ;)


Ja, Smulklubben var mycket bättre.

22 november, 2006 09:18  
Blogger aequinoxia tycker...

Jag är inte riktigt normal. :-)

22 november, 2006 09:35  
Anonymous Anonym tycker...

Det börjar verka kärlek banne mej! :) Innan ni dyker på det där med att skaffa barn ihop kanske ni skulle ta en fika? hehe

Har du sett dokumentären om en israelisk heterokvinna som skaffar barn med en homoman?

23 november, 2006 07:51  
Anonymous Anonym tycker...

Jaha, om hormonerna vill, så måste det väl betyda att feromonerna mötts i luften och gillar varann, rent biologiskt? En liten fika om saken låter påkallad. Man behöver ju inte börja genast för det! Men hålla kontakten kanske inte vore så dumt?

29 november, 2006 21:14  
Blogger aequinoxia tycker...

Nej, jag har inte sett den, Salt. Var den bra?

Vi får se hur mycket kontakt vi håller, men om och när det skulle bli aktuellt, ja...då hittar vi honom. Vi vet var hans hus bor, so to speak.

Men då är jag inte galen då, i alla fall.

30 november, 2006 05:42  

Skicka en kommentar

<< Home