07 april 2008

Jag hittade en länk hos Crrly...

...och vem kan motstå att testa hur mycket boknörd man är?

3Debattinlägg:

Anonymous Anonym tycker...

Ja, det var ett roligt test! Jag fick ungefär som du, men lyckades inte kopiera och klistra in det. :(

07 april, 2008 17:47  
Blogger den blyga tycker...

Jag var bara 67%!
Jag misstänker att min bristande bibliotekskunskap, mitt friluftsvurmande och höga ålder är minus.
Så t.ex fanns inget GRÅTT hår att välja på och så särskilt bevandrad i den moderna barnlitteraturen är jag inte.
Astrid Lindgrens Pippi hade inte kommit ut när jag avancerade till vuxenlitteratur - våra barn lärde sig läsa själv tidigt och när de flesta barnbarnen var i godnattläsandeåldern hann jag med Harry Potter del 1, men sedan fixade det själv!

10 april, 2008 07:22  
Anonymous Anonym tycker...

Helt offtopic vill jag berätta att min blogg bytt adress, domänen starchild.nu har gått i graven, men bloggen har återuppstått i exakt samma gamla skepnad som förr på http://rackarns.se/mattebloggen

03 maj, 2008 19:35  

Skicka en kommentar

<< Home