24 januari 2008

Usch.

Och så tystnade jag igen... Ja, jag blev lite ledsen och ställd av kommentarerna. Ledsen för att jag kände mig dum för att jag inte förstod hur det kunde tolkas, och framför allt ledsen för att det inte är så. Men sånt är livet.

Jag jobbar på, donar med huset, och läser dåliga och oinspirerande böcker. Livet går sin gilla gång. Med extra te.

4Debattinlägg:

Blogger den blyga tycker...

Jag jobbar på, donar med huset, och läser dåliga och oinspirerande böcker.
Ja, men VARFÖR läsa Oinspirerande böcker!???
Lustläs utan att skämmas.
På söndag lägger jag ut min recension av SLAS´Om vänskap funnes
Kan ekommenderas om Du inte redan läst den!?

25 januari, 2008 15:35  
Anonymous Anonym tycker...

Åh, förlåt, vad jag känner mig dum...

Men jag håller med Den blyga, varför läsa oinspirerande böcker när det finns så många inspirerande? Kanske är du tvungen? Försök tryck in något roligt emellanåt!

26 januari, 2008 11:56  
Blogger den blyga tycker...

Tillbaks igen!
På grund av anledning har den utovade recensionen senarelagts - men den kommer!

27 januari, 2008 20:00  
Blogger den blyga tycker...

Idag däremot har jag lagt ut!

29 januari, 2008 21:22  

Skicka en kommentar

<< Home