29 september 2007

Gjorde sig inte Momo av med alla de grå gubbarna?

Ja, jag lever. Ja, fortsättning följer. Sen. ;-) När jag har hittat batteriladdaren, laddat batterierna, och fotograferat det nya sovrummet. Tanken var ju att det skulle komma dagen efter det förra inläggen, men jag vet ärligt talat inte var tiden och energin tog vägen. Helt plötsligt är det snart oktober, och det är mörkt på morgonen när klockan ringer. Jag är superförvånad. Hände det i år igen?! Nå. Jag är här nu. Ett tag i alla fall.

Skrivkramp: Jag länkar till den bloggen för att jag tycker att den är intressant. Om jag sympatiserar? Nej, det tror jag inte ens att du tror på själv. ;-) Det är en enda person, som representerar en väldigt marginaliserad strömning, men jag tycker ändå att det är viktigt att följa hans resonemang.

I kväll ska jag göra något jag har längtat efter i flera år. Varje sommar sätts det upp en föreställning av Hamlet på Kronborg i Helsingör, och nu äntligen ska jag ta mig ditt. Jag har inte varit så intresserad av balettuppvisningar och mimföreställningar, men i år är det Lars Norén som regisserar, och pjäsen uppförs på svenska.

4Debattinlägg:

Anonymous Anonym tycker...

Tack. Skönt. Jag visste uppriktigt sagt inte vad jag skulle tro, för "Guds vredes blogg" är så sär att det nästan förefaller patologiskt.

17 oktober, 2007 10:18  
Blogger den blyga tycker...

Ja, jag lever.
Jasg hoppas detta fortfarande stämmer - för i morgon kommer jag att UTMANA Dig!
wv= ssprtt
Så här gäller att sätta sprutt!

23 oktober, 2007 20:53  
Blogger nylsa tycker...

tycker att det börjar bli dags att skriva lite oftare nu...

14 november, 2007 18:49  
Anonymous Anonym tycker...

Kool blogg. Skulle du möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att höra av dig eller kolla in vår sida!

22 november, 2007 16:11  

Skicka en kommentar

<< Home