29 september 2006

Haha - I'm baack

Usch vad jag har legat av mig. Där ser man vad kursfrånvaro och heltidsarbete kan göra med en bloggare. Jag måste verkligen skärpa mig. Sen skulle jag vilja lära mig hur man lägger in filmer från youtube på bloggen, för det har jag inte lyckats med. Om någon vill veta vad jag har roat mig med de senaste dagarna så gå hit. One of these days ska jag blogga om något intressant, tankeväckande, kul eller spännande, men idag är jag trött i skallen efter att ha jobbat framför datorn hela dagen, och mållös av förundran av nattens Celebrity Duets. Snacka om att bara bli snyggare och snyggare. Fortsättning följer i bloggserien, förresten. Jag har ett antal sköna damer på tur. Och Robert - kommentarer mottages tacksamt. :-)

6Debattinlägg:

Blogger Lotten Bergman tycker...

Här har man vankat fram och åter i veckovis. (Tänk professor Balthazar-gång). Se där, hon lever fortfarande!

29 september, 2006 17:27  
Blogger Översättarhelena tycker...

Men vad trevligt!

29 september, 2006 17:38  
Anonymous Anonym tycker...

Äntligen! Jag slänger upp doktorshatten i luften.

Jag har tillåtits härja oemotsagd alldeles för länge. Och det har varit långtråkigt.

29 september, 2006 18:48  
Anonymous Anonym tycker...

Tjing! Välkommen tillbaka! :) Vad gäller YouTube så kopiera bara texten vid "Embed"o lägg sen in den som bild i inlägget. :)

30 september, 2006 00:08  
Blogger aequinoxia tycker...

Åh, jag *älskade* professor Balthazar!

Visst är det, Helena. :-)

Men jag säger väl aldrig emot dig, Salt? Vi brukar väl vara rörande överens... Jag undrar just vad jag kan hitta på för att provocera dig lite...

Tack, Torpedo - men jag fattar inte riktigt... Får nog sätta mig och försöka, helt enkelt.

30 september, 2006 20:17  
Blogger crrly tycker...

Numera går det bara (som jag fattar det) om man blir medlem på YouTube, sen letar man upp en video och trycker på "Blog this!" Very simple. Men medlem först alltså.

03 oktober, 2006 11:48  

Skicka en kommentar

<< Home