05 april 2006

Six degrees of separation

Idén fick jag från Robin och det lät som ett spännande sätt att slösa bort några timmar. Det går alltså ut på att via blogglänkar klicka sig fram till en blogg sex steg från valfri utgångspunkt. Jag valde förstås min egen. Jag började med lite struktur på det hela - att ta den sjätte bloggen i varje länklista - men det föll ganska snart. Så jag gjorde som Robin, och valde bara något som såg intressant ut. Slutresultatet? I mitt franska kök. Kan det bli mycket bättre? Läs och njut!

Detta kommer jag att testa igen. Så många roliga bloggar det finns.

2Debattinlägg:

Blogger Översättarhelena tycker...

Hej Aequinoxia! Vilken fantastiskt bra och välskriven blogg! Jag förstår inte varför jag inte har hittat hit förut. Vi har faktiskt stött på varandra i Lottens kommentarer ända sedan julkalendern. (Då jag gick under namnet Helena2.)

05 april, 2006 14:22  
Blogger aequinoxia tycker...

Nejmen - tack så mycket! Jag har varit inne och tjuvkikat hos dig ett par gånger, men jag var inte så artig att jag kommenterade något... ;-)

Hoppas du tittar tillbaka igen någon gång.

05 april, 2006 14:58  

Skicka en kommentar

<< Home