13 februari 2006

Tevekvinnor

Måndagar har blivit både en besvikelse och en tröst när det gäller teve. Torsdagarna är räddade av Allison Dubois, på helgerna är det film som gäller och övriga dagar håller jag mig till min dator och en bok. Ja, nyheter blir det ju ibland, och Jeopardy lite då och då. Men nu sitter jag här med Jo Frost. Commander in Chief hade kunnat vara så mycket bättre (och då menar jag inte nödvändigtvis att de skulle filmatiserat Madam President av Blayne Cooper och T Novan - även om jag förstås gärna hade sett det :-) ), men det duger. Geena Davis tar sig. Jag har alltid gillat henne, men hon var stel i början av den här serien. Hon var snygg i sin kostym idag. Jo Frost är alltid lika stilig. Dräkt och stram frisyr i början, ledig klädsel och lockar ner över axlarna efter ett tag. Hon hade lätt kunnat få komma hem till mig.

0Debattinlägg:

Skicka en kommentar

<< Home