03 mars 2007

Tack, Magnus!

Rara Magnus tipsade om en film för ett tag sedan. I går ramlade kära hustrun och jag över Imagine Me and You hos filmuthyrningen, och jag grabbade snabbt tag i den. "Magnus sa att den var bra", sa jag. Kära hustrun läste på baksidan, och sen fick den följa med oss hem. Söt, lite sorglig, lite rolig. Perfekt för en fredagkväll. Och ja, Magnus, Lena Headey var ursöt. :-)

2Debattinlägg:

Blogger Magnus tycker...

Jag hade helt glömt bort filmen, så jag var tvungen att googla den. Då insåg jag vilken det var.

Den är precis som du säger, lite - av allt.

Dessutom hade jag varit straight hade jag nog fallit för henne.

04 mars, 2007 13:26  
Blogger nylsa tycker...

Kul att råka läsa om den här. Jag såg den igår, en kompis var över och råkade ha den med sig. Ingen storfilm direkt, men rätt söt.

05 mars, 2007 22:08  

Skicka en kommentar

<< Home