01 mars 2007

Beslutsångest

Nu är det dags att välja kurs inför våren... Vad ska vi göra, lilla råttan och jag?

Agility? Kanske, men jag vet inte om mina knän orkar det.

Lydnad? Det hade behövts, men är det kul?

Rally? Nja...

Vi har fått erbjudande nu om att vara med på en förberedande freestylekurs. Inga färdiga program, och ingen musik, men enkla tricks, som att backa, snurra, gå på bakbenen och så. Det kanske vore något. Problemet är bara att jag har noll musiksinne och ingen rytmkänsla. Nåja. Jag tror att mitt lilla pälsbarn hade tyckt att det var roligt, och något ska vi ju göra.

2Debattinlägg:

Blogger den blyga tycker...

"Problemet är bara att jag har noll musiksinne och ingen rytmkänsla."

Kan Lasse BRANDEBY kan Du!
Han har ju gått ner 7 kg på kuppen - bonusfaktor!

05 mars, 2007 13:33  
Blogger aequinoxia tycker...

Lasse Brandeby?

05 mars, 2007 13:48  

Skicka en kommentar

<< Home