07 mars 2007

Jag är nog död

Jag har så dåligt samvete för att jag inte lämnar blod. Jag *vet* att de inte vill ha mig, men det känns så jobbigt. Sist jag var där stack de mig sju gånger och fick inte ut någonting, så jag blev hemskickad. Nu har jag gått och hoppats på att viktminskningen skulle göra mig lite mer lättstucken, men det verkar inte så.

Farbror doktorn ville ha blodprov när jag var hos honom i förra veckan, och det var knappt att labassistenten fick ut de fem rör som behövdes. Vad är det för fel på mig?! Jag måste ju ha blod, eller hur? Jag lever ju. Men det är klart, jag har ingen puls heller...

5Debattinlägg:

Anonymous Anonym tycker...

*asg* (fö´låt men kunde inte låta bli......)

;-) Kram

07 mars, 2007 21:18  
Anonymous Anonym tycker...

Jag blir alltid stucken ovanpå handen när jag tar blodprov. Det är tydligen den enda lilla blodådra som kan användas, eller som syns. Helmysko.

08 mars, 2007 10:42  
Anonymous Anonym tycker...

Hej knäppgök! ;)

Du utmanas/uppmanas att avslöja sex saker om dej som är underliga och besynnerliga.
Jag misstänker att du kan vara lite strange ibland, under den svala ytan. ;)

08 mars, 2007 14:35  
Blogger aequinoxia tycker...

Hmmm... Skulle jag vara knäpp? För att inte tala om underlig och besynnerlig? Nu måste jag nog tänka.

Matilda: De stack mig i handen när jag hade körtelfeber och de inte hittade blod någon annanstans, och det gör de inte om i första taget! Usch!

08 mars, 2007 15:18  
Anonymous Anonym tycker...

jag tänkte bara tipsa om en superbra dunderfilm, med lily tomlin, I love Huckabees, så bra, jag vill läggaom hela minkarriär o bli existensiell dektektiv efter att ha sett den. Sedan utöver detta gillar jag dig även om du är en gengångare

08 mars, 2007 16:13  

Skicka en kommentar

<< Home