03 januari 2006

Ja blir aj baklänges

Äntligen!!! Äntligen är min uppsats klar. Förutom att jag hittade några missar precis när jag skickat in den, så det blir till att jobba imorrn med. Varför är jag alltid ute i sista sekunden? Och varför tar det alltid så jävla lång tid att "bara" fixa marginaler och rubriker?!?! Jag fattar inte! Och som tack för allt detta slit har jag en knuta stor som en halv tennisboll i nacken. Min käresta tryckte bort den igår, men den är tillbaka. The return of the knuta, liksom. Aaaarrrrrrrgggghhhhhhhh!

Och jag är så trött och grinig. Less på allt. Men imorrn ska jag åka och hälsa på valpisen, så då blir jag nog på gott humör igen. Liten och honungsfärgad är han, så min kära tycker att han ska heta Lipton. Vi får se.

2Debattinlägg:

Anonymous Anonym tycker...

"the return of the knuta"!!!
Låter som en rysare.

Lipton är ju ganska coolt!
Har jag aldrig hört som hundnamn.
=)

03 januari, 2006 01:35  
Blogger aequinoxia tycker...

Ja, och ont gjorde det med. Som den värsta skräckfilm...

Lipton är gulligt, det tycker jag med, men just nu lutar det åt Lennon.

03 januari, 2006 12:38  

Skicka en kommentar

<< Home