15 december 2005

Julkalender

Åhhhh!!! Jag har abstinensbesvär!!!!! Varför kommer inte julkalendern förrän klockan halv nio? Lotten?!?!? Jaja, jag vet - alla människor går inte upp kvart i sex och sätter sig vid datorn nästan meddetsamma. Jag *vet* ju det - men jag LÄNGTAR! Hur ska det bli efter jul? Grrrr!!!

3Debattinlägg:

Anonymous Anonym tycker...

Måste erkänna att jag fortfarande inte kollat in årets julkalender.
Och snart är den slut . . .

18 december, 2005 21:04  
Blogger aequinoxia tycker...

Men Aniara, då!?!? Hur kunde du missa något så trevligt? ;-) Men du har fortfarande några dagar på dig...

19 december, 2005 11:18  
Blogger Lotten Bergman tycker...

Aniara! Med ett sådant namn och allt!

Marsch pannkaka:
http://bergman.typepad.com/lottens_julkalender/

20 december, 2005 00:29  

Skicka en kommentar

<< Home